ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΛΕΜΕ
1. Πτήσεις επιτρέπονται μόνο στα μέλη του Σύλλογο Αερομοντελιστών Χανιών που έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις τους σύμφωνα με τις ισχύουσες αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου . Οι επισκέπτες οφείλουν να τηρούν όλους τους κανόνες ασφαλείας του Μοντελοδρομίου και τι διατάξεις του εσωτερικού κανονισμού.
2. Απαγορεύονται η απογειώσεις ,προσγειώσεις και οι χαμηλές διελεύσεις από την μέσα μεριά της διαχωριστικής γραμμής του διαδρόμου προς τα pits υποτιθεμένης.
3. Κατά την προσέλευση τους τα μέλη απαγορεύεται ρητά να ανοίξουν τους πομπούς τους αν δεν έχουν πρώτα ενημερώσει την λίστα συχνοτήτων .
Σε περίπτωση που υπάρχει και άλλο μέλος με την ίδια συχνότητα συνίσταται να γίνεται και προφορική συνεννόηση μεταξύ των μελών.
4. Απαγορεύεται η χρήση αλκοολούχων ποτών πριν ή κατά την διάρκεια χειρισμού μοντέλων.
5. Μάξιμουμ τρία 3 αερομοντέλα επιτρέπεται να βρίσκονται στον αέρα ταυτόχρονα.
6. Πιλότοι αερομοντέλων που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης ή jet πρέπει να έχουν τον ανάλογο πυροσβεστήρα δίπλα τους
7. Στρώσιμο μηχανής, ή δοκιμή μέγιστης ισχύος του κινητήρα εν στάση, πρέπει να γίνεται μακριά από άλλους ανθρώπους, βασταζόμενο το μοντέλο από βοηθό ή δεμένο στο έδαφος.
8. Θεατές δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν μετά τον διαχωριστικό φράχτη pits και χώρου πτήσεων, συνίσταται δε, να διατηρούν απόσταση ασφαλείας από μοντέλα που πρόκειται ή έχουν εκκινήσει κινητήρα.
9. Απαγορεύεται η τροχοδρόμηση στα pits ανάμεσα στα άλλα αεροπλάνα . pits θεωρείτε ο χώρος μπροστά από τα αυτοκίνητα και 3 μέτρα μετά από αυτά.
10. Κατά την διάρκεια των πτήσεων οι πιλότοι πρέπει να στέκονται στον υποδειγμένο σε αυτούς χώρο στη μέση μεταξύ pits και αεροδιαδρόμου, στο «κουτί των πιλότων» (pilot box). Για τον καλύτερο έλεγχο συνιστάται η βοήθεια ενός άλλου πιλότου ή βοηθού για τον εντοπισμό των άλλων αερομοντέλων και την αποφυγή ατυχημάτων.
11. Τα ελικόπτερα χρησιμοποιούν τον ενεργό διάδρομο. Πρέπει να μεταφέρονται σε αυτόν στα χέρια και όχι πετώντας. Ο πιλότος τους στέκεται με τους υπόλοιπους πιλότους στον καθορισμένο χώρο και εφόσον πετούν ταυτοχρόνως αεροπλάνα, δεν επιτρέπεται στο ελικόπτερο (hover) επί του ενεργού διαδρόμου.
12. Απαγορεύεται η πτήση προς, και πάνω από τα pits, τον χώρο των θεατών ή οποιαδήποτε περιοχή όπου έχει επιτραπεί να βρίσκονται άνθρωποι. Απαγορεύεται επίσης η υπερβολικά μεγάλης ταχύτητας πτήση με κατεύθυνση προς τις ίδιες περιοχές.
13. Ενημερώστε έγκαιρα με ΔΥΝΑΤΗ και ΚΑΘΑΡΗ φωνή για τυχόν επικίνδυνες καταστάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς επίσης τις απογειώσεις, τις προσγειώσεις, αεροπλάνο ή άνθρωπος στον διάδρομο, κ.λ.π. Προσγειώσεις έχουν προτεραιότητα των απογειώσεων. Προσγειώσεις με σβηστό κινητήρα ή με οποιοδήποτε πρόβλημα προηγούνται των απλών προσγειώσεων. Ο πιλότος που έχει πρόβλημα υποχρεούται να ειδοποιήσει για την ανάγκη άμεσης προσγείωσης όσους πετούν ταυτόχρονα.
14. Καινούριοι χειριστές θα πρέπει να έχουν την έγκριση του εκπαιδευτή τους ,προτού τους επιτραπεί να πετούν μόνοι τους. (για λεπτομέρειες βλέπε κανονισμό εκπαίδευσης)
15. Συνιστάται θερμά να μην επιχειρείται πτήση ή ακόμα και η εκκίνηση του κινητήρα σας, όταν δεν υπάρχουν άλλα άτομα στο Μοντελοδρόμιο.
16. Απαγορεύεται αυστηρά η δημιουργία εστίας φωτιάς για οποιοδήποτε λόγο χωρίς προηγούμενη έγκριση από μέλος του Δ.Σ. της Σ.Α.Χ
17. Διατηρείτε το χώρο καθαρό, κάθε μέλος υποχρεούται να μην ρυπαίνει το χώρο. Αν και υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων, πάρτε τα σκουπίδια μαζί σας. Μην ντραπείτε να μαζέψετε τα σκουπίδια κάποιου άλλου λιγότερου ευαίσθητου από εσάς.
18. Μέλος που διαπιστώνει παράβαση του παρόντος εσωτερικού κανονισμού υποχρεούται να την αναφέρει στο Δ.Σ. της Σ.Α.Χ.
19. Πάνω από όλα βάζουμε την ασφάλεια . Όλοι οι χειριστές και τα μέλη μοιράζονται την ευθύνη της ασφάλειας στο μοντελοδρόμιο. Εάν διαπιστώσετε κάτι επικίνδυνο διορθώστε το αμέσως αν μπορείτε. Αναφέρετε μη ασφαλείς συνθήκες σε μέλος του Δ.Σ. Αν και υπάρχει η ασφαλίσει της ΕΛ.Α.Ο που ισχύ για τρίτα άτομα ,τυχόν υλικές ζημίες που προκλήθηκαν από απρόσεκτους χειρισμούς μέλους προς άλλο μέλος του συλλόγου καλύπτονται από τον υπαίτιο.
20. Όλες οι απογειώσεις και όλες οι προσγειώσεις γίνονται στον ενεργό διάδρομο αντίθετα στην φορά του ανέμου. Αν πετούν περισσότεροι από έναν πιλότο, τότε όλοι ακολουθούν προς μία φορά (δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα).
21. Κάθε πιλότος έχει την πλήρη ευθύνη για ζημίες που προκάλεσε μη ακολουθώντας τους κανονισμούς.
Παραβάσεις του εσωτερικού κανονισμού που αναφέρονται θα ελέγχονται από το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο θα αποφασίζει για την τυχόν επιβολή πειθαρχικής ποινής συμπεριλαμβανομένης και της διαγραφής του μέλους από τον Σύλλογο Αερομοντελιστών
Χανίων.
Συνίσταται η τήρηση σειράς προτεραιότητας πτήσεων έτσι όλα τα μελή να ακολουθήσουν ισάριθμες πτήσεις ανά συγκέντρωση
ο προεδρος
Χαμουρίκος Δημήτρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου